Robbert Nesselaar is per 1 juni 2021 benoemd tot directeur van Stichting Citymarketing Arnhem. Het huidige bestuur heeft in hem de juiste persoon gevonden om de ingezette koers van de stichting verder uit te bouwen en vorm te geven. Robbert Nesselaar houdt zich al ruim 20 jaar bezig met citymarketingvraagstukken. Zijn ervaring heeft hij met name opgedaan in Rotterdam waar hij o.a. verantwoordelijk was voor een samenhangende marketing- en merkstrategie en de uitvoering van het merkbeleid.
Raad van Advies
Naast een nieuwe directeur heeft de stichting recentelijk ook een Raad van Advies ingesteld. De raad bestaat uit Marcel Hielkema (directeur Scalabor), Marjolijn Brussaard (voorzitter College van Bestuur ArtEZ), Anwar Manlasadoon (student HAN en columnist De Gelderlander) en Sigrid Helbig (directeur The Economic Board Arnhem-Nijmegen, met Wageningen). Zij gaan het bestuur van de stichting gevraagd en ongevraagd voorzien van adviezen ten aanzien van de uitgezette koers voor de aankomende jaren.
Ambities realiseren
Met het aanstellen van de nieuwe directeur en het instellen van de Raad van Advies is een volgende stap gezet. Er staat nu een stabiele professionele organisatie die werkt aan een herkenbare profilering van de stad Arnhem. “We zijn ervan overtuigd dat we met de benoeming van Robbert onze ambities kunnen realiseren om de stad Arnhem steviger te positioneren en onder de aandacht te brengen van investeerders, bedrijven, studenten, talenten, bewoners en toeristen.” aldus Tanja Kraal (voorzitter bestuur Stichting Citymarketing Arnhem).
“Daarnaast zijn we er trots op bekwame personen uit verschillende gelederen van de stad in de Raad van Advies welkom te mogen heten. Hun ervaring en kennis op het gebied van sociaal-economische activiteiten van de stad en regio zal ons helpen bij de positionering van onze stad en haar onderscheidende en aansprekende domeinen, zodat we citymarketing voor de stad Arnhem naar een nog hoger plan kunnen tillen.”
Heb jij tips?
Heb jij leuke tips of opmerkingen over dit bericht? Laat het ons weten.